mys kväll!

hejsanhoppsan!
idag har jag  vart i skolan, skoj skoj.
när jag kom hem så gjorde jag inte så mycket , gick bara runt här hemma haha.
sen kollade jag på idol med familjen. Olle måste ju bara vinna!
nu sitter jag vid datorn , ska snart läsa i min bok som heter svart drama som är skriven av Magnus Nordin. sjukt bra bok! den rekomenderar jag, för den är väldigt bra och lättläst oxå :)
jag ska skriva en recension om den som ska redovisas muntligt på tisdag nästa vecka. så hoppas att jag hinner läsa ut boken och skriva en recension då.
orkar inte skriva mer nu för ja är helt trött så ska antagligen börja läsa klart min bok nu :d
men ni får ha en fortsatt bra kväll!
/ kram Frida :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0