seg söndag

Är det någonting jag hatar, så är det söndagar. Det finns verkligen ingenting att göra man är helt seg och trött efter helgen och det är skola dagen efter, så man sitter hemma framför datorn eller tvn och deppar. jag får verkligen ångest när jag vaknar upp på söndags morgonen. det är ju hemskt! någon som håller med mig?
Hela min morgon gick ut på att ligga i min säng och läsa klart min bok, sedan skrev jag min bokrecension som jag ska redovisa muntligt på tisdag..Får hoppas att det går bra, hatar verkligen att redovisa inför klassen. blir så nervös och glömmer alltid bort det jag ska säga. Under hela 7an så redovisade vi inte en enda gång typ okej en eller två gånger. sist jag redovisade asså verkligen ofta och så, det var i 6an. Nu under 8an har vi inte redovisat någonting än, så detta blir första gången vi redovisar och jag kommer vara så sjukt nervös. Men ska göra mitt bästa! Nu kollar jag på shan da man, han är ju bäst så jävla rolig är han. För er som inte vet vem han är - ni vet vad ni ska söka på :D imon börjar jag halv tio, så det blir sovmorgon! så skönt.
skriver imorgon, ha det bäst!

/ frida §


Kommentarer
Postat av: angelica

om du vill ha en design o header så kolla saras blogg här! www.sospop.blogg.se

och fråga henne rebecca min kompis gjorde det och hon blev svin nöjd :D

kolla rebeccas blogg o se hur hennes blev www.cplilleskutt.blogg.se

2010-10-17 @ 20:24:03
URL: http://aangeliicaolssons.blogg.se/
Postat av: frida

okej. ja det ska jag göra tack så mycket! :D

2010-10-22 @ 22:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0