skön söndag.

hej bloggen!

Ligger i min säng och slappar med musik är så trött, kom hem typ vid elva igår kväll.
Först var jag ute med Rovia till halv sju. Sen gick jag hem och en stund efter det gick jag ut med Lisa.
Så gick vi till åby för att träffa Kalle och så satt vi vid ''kojan'' och prata och lyssna på musik, väldigt mysigt (a)
Sen åkte jag hem och satt vid datorn en stund sen sov jag. Kl två ska jag till min syters cheerleading träning.
Och så kommer Rovia följa med kanske oxå så då blir det ju inte så tråkigt. Sen efter fyra kommer Greta, Jossan, Jasmine och Rovia hem till mig så ska vi planera inför våran fest! Ska bli kul :D

Lyssna på denna låten, älskar den! Den är så skön och bra :D


Kommentarer
Postat av: H a i d i s -

Hoppas du haft en fin dag!



Denna tävling avgörs idag, skulle vara snällt om du klickade in och röstade på mig, tar bara en sekund. uppskattar det enormt

http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=391&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE

2010-10-31 @ 22:59:53
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0