when i close my eyes it's you i see.

hej!
jag har varit väldigt dålig på att uppdatera nu, men jag har inte haft någon tid. i september månad har ja säkert haft typ 4-5 prov o läxor, så har pluggat hela tiden och varit upptagen. har haft prov i matte, so och no. i matte var jag 1 ½ poäng ifrån att inte bli godkänd. så i matte har ja G. i no har vi haft två prov i det ena fick ja godkänt. o i det andra no provet vet jag inte än. sen hade vi prov i so om valen o det. det fick ja ig i så ja ska göra omprov i det nästa vecka. och så igår hade vi ett till prov i so - geografi. jag kommer säkert få ig ja kunde INGENTING verkligen! åååh hatar so!! igår efter skolan, så åkte jag hem och satt lite vid datorn för första gången typ, tvär glad :D sen så gick jag ut med lisa så gick vi till åby och va med kalle o tobbe, sen kom greta, jossan o alexandra och sen kom jocke. så var vi ute o gick runt i åby sen så gick greta jossan och alexandra hem så kom dala oxå. så var vi ute o prata o hade skit kul :D sen åkte jag o lisa hem. så satt jag vid datorn och lyssna på musik o så. nu ska jag till åby o vara med greta. kanske träffa rovia sen oxå får se. kan inte skriva mer nu för måste fixa mig. men vi hörs antagligen ikväll! ha det bra!
/ frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0