1 dagar kvar sen är jag byxmyndig!!!!!!!!! :D

haha okej inte för att det är så ''speciellt'' med att bli byxmyndig, men jag blir 15! :D

-
sista lektionen i skolan hade vi praktisk(jag och fyra till från min klass). vi satt i hemkunskapen, o när det är typ en kvart kvar, så knackar någon på dörren in till hemkunskapen, så går jocke o kollar vem det är och så kollar han på mig o ler och då fattar jag det..DET ÄR GRETA SOM KOM!? och ja gick sakta ut och kollade vem det var, jamen visst där står greta!!!! fyfan va glad jag blev! krama sönder henne! jag har inte träffat den tjejen på 1 månad och 1 vecka! fatta hur lång tid det är?!?!? hon åkte till kosovo den 22 juli så hon missade första veckan i skolan.. ååå va glad jag blev!! :D:D:D hahah iaf, efter praktisen slutade vi ju och då drog jag, jossan och julia in till mölndal o åt på café skåne - godaste baugetterna! sen skulle vi handla en sak och sen drog jag hem, duschade satt vid datorn en stund, åt och sen gick jag nyss ut på en liten promenad med hanna askönt! :P
nu tänkte jag lägga mig i sängen och läsa samhällskunskap, 5 sidor ska jag läsa.. kul. inte alls..! :/ 

sen ska jag platta mitt hår, för det ser ut som kriget just nu!



såhär cool känner jag mig nu, eller ja glad! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0