Älska mig

kollar på filmen ''älska mig'' just nu, fick tipset ifrån jasmines blogg om filmen och jag har velat se den ett tag så därför kollar jag på filmen på youtube! hehe..

Igår sov ja över hos jossan efter vi varit på Liseberg o sätt Oscar Linnros som var skit grym btw! imorse vid 9 så var vi tvungna att gå upp för jag skulle följa med jossan till tandläkaren vid mölndals sjukhus..var aptrött menmen, vad gör man inte för sin vän? :) iaf, efter det då klockan var halv elva typ, så drog vi hem till mig där vi var helt ensamma! buuuuus haha nerå.. men vi satt vid datorn, bakade asgod kladdkaka och sedan kollade vi lite på serien ''tusen bröder'' som är en av sveriges bästa serier enligt mig:D sedan åkte hon hem o åt o sedan körde mamma mig till åby där ja träffade jossan igen så kom jocke och dala ut och så var vi med dom resten av dagen/kvällen. och vi träffade också Lisa, Nellie, Josse och Lollo en stund inte varje dag man träffar dom så det var kul! sen gick vi till mitt område där jag bor(jag, jossan, dala och jocke) och så satt vi där i en halvtimme typ vid en skolgård typ, sen följde dom mig hem, naaaw snälla vänner jag har va? hahaa a jo men ja tvingade dom typ. nää skoja bara!

nu ska jag se klart på filmen så vi hörs imorgon änna:D

pusspåer

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; nej det finns bara i dom färgerna :( men dom får säkert in nya :)

2011-08-17 @ 14:35:06
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0