chill dag!

Hej på er!
har precis kommit hem nästan, har haft en awesome dag idag! :D 

först vid 2 tiden typ så träffade jag angelica och vi var med varandra i mölndal o sen åkte vi till ett ställe typ vid lindome och skulle fixa en sak sen drog vi tbx till mölndal och så kom julia och hennes pappa o mamma och hämtade upp oss så körde hennes pappa oss till södra där vi satt på klippan o en stund senare(typ 5 minuter) kom jocke och alex och så badade alex och julia haha så satt vi där och snackade o sånt, sen kom dala och sen drog angelica hem och vi andra drog till donken och åt och satt där i typ någon timme, sen kom deras kompis och tobbe! och sedan gick alla andra hem förutom jag, dala och julia. vi gick hem till dala för han skulle hämta en jacka, sedan gick vi ut o satte oss o pratade o så sen följde han oss till bussen och så tog jag den hem till mig o julia hem till sig och nu vet jag inte alls vad jag ska göra, kanske se en film med mamsen eller något, haha! har bilder från när jag var med angelica men hon har dom på sin kamera o hon är inte hemma så får lägga upp dom imon eller något.. 

/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0