Dag 4 - Framtidsplaner

Mina framtidplaner.. ja, jag vill börja på aranäsgymnasiet tror jag - en teaterlinje..för min dröm är att bli skådespelerska så man måste ju börja någonstans. efter jag tagit studenten(om jag nu lyckas med det, hehe)så vill jag typ jobba i ett år sen kanske jag vill gå en barn och fritid linje så jag kan få jobb inom det.. för jag älskar barn!! hahah ni ska se när jag är ute med mina vänner o jag ser ett barn/bebis gå förbi.. så hör man från min käft

''aaaaaaaaaaawwwww såg ni?!?!''
''men jaaaaa frida -.-''
''nej men seriöst det där var det sötaste jag sätt!!!''
5 min senare..
''aaaaww det där var den sötaste ungen jag sätt, kolla,kolla,kolla!!! (a)''
''men frida, så sa du för några minuter sen åt en annan..?''


hahahahaha a osv, osv.. kan ju inte direkt påstå att mina vänner gillar att gå runt ute bland bebisar med mig.. hahaha :D

men så ser mina framtidsplaner ut iaf..! sen har ju alla drömmar och om jag får lov att beskriva min dröm så ser den ut såhär .. när jag börjar gymnasiet nästa år(helst innan) så får jag en roll i en film/serie och så blir jag kändis..! hahahah, men somsagt alla har drömmar, vissa går i uppfyllelse, andra inte..! :)






1. 10 fakta om mig
2. Min favoritfilm
3. En "känd" person jag ser upp till
4. Framtidsplaner
5. Mitt favoritplagg
6. Mitt första djur
7. Tanken bakom mitt bloggnamn
8. Bloggar jag följer
9. I min väska
10. Kärlek (förhållande?)
11. Min klass
12. Planer för sommaren
13. Det här får mig att gråta
14. Musik
15. Den här veckan
16. Det första jag gör när jag kommer hem
17. Detta hade jag på mig idag
18. Mina rädslor
19. Min famlij
20. Min favoritglass
21. En bild på mej som reflekterar min personlighet
22. Smycken
23. Det inlägget i bloggen du gillar mest
24. Om jag vann en miljon
25. Hur jag ser på livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0