disney filmer är bäst!

jag älskar Disney-filmer, dom är så underbara va! och deras humor, den är sjuk! den roligaste humorn typ.. hahaha någon som håller med? jag har iaf precis kollat klart på Lejonkungen 1 och den är bra, fast inte den bästa disney filmen! älskar ice age, madagaskar och vilddjuren som mest typ, fast sen älskar jag dom andra också! :D 

haha , iaf.. var ute i åby en stund förut med jossan och vi gick till netto så köpte ja gaadis, sen kom daniella och bahrija och sen drog jag hem o fortsatte kolla på lejonkungen(hade pausat när jag gick ut) o snart ska jag ut en stund igen..hehe, sämst väder man vad gör man inte för.. :)


gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0