efter en hel dag på stan är man riktigt trött!

Hej!
nu är jag hemma igen, eller vi ska snart gå till min moster och ha det mys!
Vi åkte in till stan vid 10 tiden imorse, och vi gick först runt vid avenyn, sen vidare till kungsportsplatsen o sen till nordstad så vi har varit lite överallt! vi har shoppat och ätit på restaurang, ''Hard Rock Café'' åt vi på, jag åt nachos(Hard Rock Nachos) det var jättegott, fast kunde inte äta upp allting för jag blev så mätt! och det var as skönt att få komma hem ändå, för man är helt sluuut i kroppen, fötterna värker som bara den efter att man gått runt så mycket idag, men det var det värt speciellt eftersom jag varit med min mamma, som jag inte umgåts med på 3 år(ja, då menar jag ju alltså att vi inte hittat på något nästan på 3 år - sen hon var singel hehe.) men nu när magnus är borta i Norge varje vecka så har vi ju mer tid till att umgås bara hon och jag! ♥
Men jag fick shoppat lite iaf! 2 klänningar och 3 par trosor haha! alltid något. och klänningar behövde jag ju för det är så himla varmt att gå runt i shorts hela tiden, haha!
Men ja, nu ska vi strax gå och sålänge lägger jag upp bilder på det jag köpt o två andra från restaurangen! :D
jag tog en halv "Hard Rock Nachos", tänk då hur mycket en "hel" hade varit då..? :S


klänning, Missäy 149kr tror jag det var

klänning, Gina Tricot 49kr (REA)

Trosor, 3 för 149 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0