fick med mig lite saker hem...

hej !
kom hem för ett litet tag sen, var ute med några vänner en stund och kolla på en fotbollsmatch.

-
efter skolan åkte jag till mammas jobb och var där i en liten stund o gjorde inget speciellt, väntade bara på att hon skulle sluta.. sen åkte vi till IKEA, eller a först var vi fast i en lång jävla bilkö, eftersom mamma är så blond så hon tar fel väg. -.-, när vi kom dit så gick vi runt o kollade på alla fina o roliga saker som fanns där.. och så såg vi joel kinnaman!!!! :O eller a, hans lookalike iaf.. ;) det var sjukt hur lika dom var! jag sa det till mamma hon ba men det är ju visst han! ja ba nej mamma, han har inte långt hår längre, han har ju klippt sig..o dessutom så är han i USA för han gör ju en serie där nere ? hon ba men han kanske åkt hem några dagar.. ba jo men visst då åker han hit, hit till kalla götet för att gå på ikea i kållered..? njaa, tror inte riktigt det va.. men det hade ju varit nåt! som ja hade dreglat om det verkligen var han alltså..! haha a nog om det, sen när vi handlat ljus o lite sånt okej det var de enda.. så gick vi ut i pissregnet, det var då fan va det regnade?! så gick vi till rusta och kolla på lite grejer, ja fick med mig hem en parfym som jag velat ha i flera år!(ni fattar inte hur glad jag blev alltså!!!), en bodylotion och ljus(fast dom var ifrån ikea) sen en ramlösa också fast det var nog inte något ni antecknade väl..? :P

nu tänkte jag iaf läsa lite so(jag gör det inte för jag vill utan för jag måste, eller jo på sätt o vis så gör ja det för ja vill, för min egen skull.. har ju lovat mig själv att höja upp mina betyg i 9an nu när det är sista året o allt!)

sen ska jag sova, ska upp 7 imorgon igen, börjar halv nio då också..dock slutar vi inte tidigt som idag(14.00) utan vi slutar tio i fucking fyra!!!! kommer typ dö.. men ja har SA-drama, fan om det inte är kul alltså..!

bilder på det jag köpte!





vet att min hand ser creepy ut men det får ni ta.. det ljuset i mitten doftar godaste! det är typ kola, eller va det är as god iaf! o den till vänster är choklad, o den till höger är vanilj! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0