förlåt för dålig uppdatering!

MEN jag har faktiskt varit ute med vänner dom dagarna jag inte bloggat o sen har jag inte heller orkat eftersom jag inte har något att skriva om, för det enda jag skriver om är om min vardag lixom, o om ja ska vara helt ärlig så gör jag ingenting speciellt! jag är ute med mina vänner(oftast är det jossan) och vi är ute o går runt, pratar o kanske träffar folk ibland.. mer än så är det faktiskt inte, haha tråkigt liv? njaa, ibland! 

-
men imorgon efter sommarskolan(som slutar klockan 3) så ska jag stanna kvar typ 1 timme längre för att jag och typ 3 andra(1 tjej o 2 killar) ska bli interjuvade utav både Göteborgs OCH Mölndals posten om sommarskolan! hur kul är inte det då..? skit spännande! har bara varit interjuvad utav en tidning 1 gång förut o det var när jag gick i 3an tror jag efter en teater som hette ''snopp o snippa'' eller något sånt, HAHAH! kommer inte ihåg vad det var för frågor dom ställde men ja.. och så ska det kanske komma en fotograf till båda interjuverna så håll utkik i Göteborgs och Mölndals posten! berättar mer om när det kommer att komma med, men antagligen dagen efter eller så...
Men det dåliga är att jag skulle egentligen träffat angelica imorgon efter sommarskolan, men eftersom att jag ska stanna kvar längre så vet jag inte ifall vi kommer hinna för vid sex tiden så ska jag, min mamma och mina systrar ha myskväll med kräftor o sånt gott! mysigt! så får smsa henne nu och säga att vi får träffas en annan dag, dvs nästa vecka för då är jag ledig!!! äntligen!!!!! så jävla gött!!(ja det är den veckan innan skolan börjar igen..)

Nu ska jag strax göra mig i ordning o sen kolla på one tree hill tills jag somnar.. Godnatt och sov gott! ♥


äntligen en ny bild på mig som är tagen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0