Första dagen på skolan avklarad!

Hej! 

började klockan tio i skolan idag, vilket var lite skönt för det blev lite sovmorgon för mig! gick upp klockan åtta sen gick jag(notera gick!) till jossan och sen typ en kvart senare gick vi till skolan och så gick vi igenom vad som skulle hända denna veckan, schemat och lite så..! vet inte riktigt vad jag ska säga om mitt schema, det är la ok, bättre än det förra i 8an kanske..? vet inte haha men aja, det kommer ta en jäävla lång tid innan jag fattar det iaf, för det är typ komplicerat! haha :) sedan efter bamba(typ halv tolv) gick jag, jossan, jacque, dala, jocke och tobbe till stentrappan och satte oss sen drog killarna hem och vi andra tjejer satt kvar utanför skolan och snacka hehe, sen tog jag bussen hem o nu väntar jag på att hanna slutar jobbet för då ska vi gå ut och gå haha, duktigt! * 

måste dra till bussen o träffa hanna nu, ha d! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0