första dagen på sommarskolan o jag är helt slut!

gick la rätt så okej idag på sommarskolan, inte det roligaste kanske med tanke på att jag hellre skulle vilja jobba med det jag behöver.. ja ni läste rätt! vi jobbar inte ens..? vi gör typ övningar, snackar om va man ska göra för att uppnå sina mål o blaaaaaaaablaaaablaaa! booring -.-'
men fick ju vara med emelie o nigah och det är ju bäst! :D
det som var mest segt idag var ju att jag självklart försov mig, när klockan ringde halv sju, stängde jag av det och somande om? tills jag fick ett sms tio över 7 ifall jag var vaken! ajo men visst, NU ÄR JAG DET.. hemskt, men ändå skönt att stressa så man kunde slappa lite framför one tree hill innan ja skulle ut till bussen som skulle gå tjugo minuter efter jag vaknat, duktigt! :)

-
klockan 3 kom bussen o hämtade oss när vi slutade och körde oss till mölndal, där mötte jag upp alex o jossan o var med dom o julia, sen åkte jag hem o träffade min mentor en stund, vi var ute på en promenad! haha, sen åt jag och drog ut igen till alex o jossan, så gick vi till åby o en stund senare kom jocke! o vi satt o snackade sen följde dom mig till bussen, o nu sitter jag här o ska platta mitt hår o sen typ sova, ifall ja nu kommer kunna göra det.. igår låg jag vaken i typ 1-2 timmar o vände o vred på mig för ja verkligen inte kunde somna! har verkligen vänt på dygnet! tänk då hur det kommer vara nästa vecka när jag har ledigt den veckan, då kommer ja säkert vara van vid att vakna tidigt o sova tidigt så de kommer inte alls vara kul! hehehe,

aja, bjuder på en liten film jag filmade förut!



Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; hihi allt bra?:)

2011-08-09 @ 12:12:06
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0