Fredag 12 augusti

shena! 
tänkte berätta lite om min dag, den såg ut såhär:

först var jag ju i sommarskolan(sista dagen) och där var det la roligt som vanligt hehe. vi fick tårta tillomed! den ni ;)
och efter vi varit där så följde jag med emelie hem sen tog vi bussen in till stan och så träffade vi (ana)Gina! hon är så fin! :O vi tog kort med henne och sen åkte vi hem, hon till sig och jag till mig, så åt jag och kollade lite på tv o så.. sen drog jag ut med jossan och vi var med emelie och pia-lisa vi satt o snackade i parken o sedan tog dom tåget hem o jag och jossan likadant(fast buss, intressant va..?) aja, nu sitter jag och lyssnar på musik i mitt rum! mysigt. ska snart sätta på O.C tror jag! haha faaaaaan finns typ inga serier som jag kan titta på som är bra som vi har hemma, så får bli O.C! :D 

aja, imorgon vet jag inte vad jag ska göra, KANSKE träffa bästis, får se om hon kan! :) 

Lägger upp lite bilder ifrån sommarskolan!









haha vadå deckat?


nemen schnyggt!

& så bild från när vi träffade Gina!

jag och Gina

Emelie och Gina

Kommentarer
Postat av: Alexandra sch...

shit vad hennes huvve va stort :O

2011-08-14 @ 02:57:14
URL: http://tyhujkiuy76gty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0