Fredag 19 augusti

Godmorgon! 

nu är jag ensam hemma, gött! 
men jag måste städa mitt rum innan jag går ut så det var ju inte lika gött det.. 

Ska träffa jossan senare och så ska vi åka till Willys för jag måste hämta 2 praolappar som jag lämnade in till deras chef som har hand om praon förra veckan och vi åkte dit igår men då var hon inte där eller vad det var, så vi får hoppas på att jag får dom idag då! jag och greta ska nämligen praoa där tillsammans!! kommer bli askul:D och 9:orna ska praoa nu till hösten typ 3-4 veckor efter vi börjat :S seeeeegt men skitsamma!

ska ta något att äta nu o sedan kanske jag börjar städa mitt rum, orkar inteeee :( 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0