Godmorgon!

godmorgon..

mår sådär idag, ont i huvudet, annars är ja la rätt så pigg! bäst för mig, ska in till kungstorget senare där det är Rix FM festivalen klockan 16.00 det kommer massa grymma artister dit bla: Danny, Chris Medina(!), Ulrik Munther mm... så det kommer bli sjukt kul! och så kommer man säkert träffa massa man känner där inne också så det är ju gött! 

-
lite om igår då.. vid 13.00 tiden åkte jag och jossan in till stan och hämtade biobiljetter till ''jag saknar dig'' sen skyndade vi oss till kungsportsplatsen till H&M där jag hittade dom 2 par jeans som jag la upp på bloggen och ville ha! jag köpte dom ljusa, dom var mycket finare faktiskt.. sen tog vi bussen 1 hållplats till heden och gick till willys där ifrån o handlade chips o dricka sen sprang vi till bergarkungen(biografen) och kollade på filmen ''jag saknar dig'' och den var skit bra! en av dom bästa filmerna jag sätt faktiskt!! den rekomenderar jag starkt, men tänk på att ha på er vattenfast mascara när ni ser den, för det kan hända att man gråter som jag och jossan gjorde, typ störtbölade.. nä inte alls! sen gick vi in till stan och käkade på klassikern donken och sen drog vi till mölndal o hoppade på bussen där jocke, dala och tobbe och deras vänner satt så åkte vi till rådasjön och hade det awesome! några timmar senare drog jag och jossan till hållplatsen där jocke och tobbe satt(dom orkade inte vara kvar.. haha stackars jocke mådde inte så bra) så tog vi bussen hem, eller jag och jossan tog den till bifrost sen ville vi träffa daniella så vi åkte tillbaka till åby där hon väntade på oss, o så drog vi till statoil och fick gratis korv! HAHA, bara för det var dom som ''blev kvar'' skit snäll var hon ju! :D så satt vi där och hade det sköj, sen tog jag och jossan bussen hem till mig och så kollade vi på O.C sen deckade vi! myyyyys .. hehe :D


ser bättre ut irl!

den här grymma låten lyssnar jag på JUST NU.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

taack:D



har du något speciellt du vill ha i höst/vinter i klädväg?

Kolla in min inköpslista jag gjort för hösten/vintern 2011:D

direktlänk: http://liborius.devote.se/blogs/11808209/inkoepslista-a-w-11.htm#WriteComment

2011-08-21 @ 13:00:35
URL: http://liborius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0