hej hej hösten, hej hej hösten!

Nu mina damer o herrar har jag kommit hem! har varit ute sen klockan 3 idag, inte kommit hem ngt.. 
först kom jockeboi hit så satt vi utanför mig en stund sen drog vi till mölndal o träffade jossan o sen daniella, bahrija.. sen drog vi till åby o chillade..(har skrivit förut att jag hatar ordet chilla, menmen man blir säger som man umgås..?) iaf! sen drog ja o jossan hem till henne o käkade, pasta med fiskbullar! om det var gott? ohja! ;)

sen drog vi ut igen o träffade daniella o bahrija o hade de as sköj.. HAHAHAHAHA. sen kom det lite folk, o så var vi ute en stund med dom o sen drog vi hem eller alltså jag drog hem till mig, vad dom andra gjorde har jag ingen blekaste aning om, hehe ska vi dra till blekingen o se efter..? :) - (och så är ja tyst resten av dan..) det där var min kvällshumor, hoppas ni gillar den.. för det gör jag! 

Iaaaaaaaf, nu sitter mamma, erika och hanna ute i vardagsrummet och kollar på film.. tänkte joina dom innan jag går o lägger mig! imorgon börjar ja halv nio, men slutar två!!!! hur soft ?! och har bäst lektioner imon också, basengelska(kan ta de en annan gång), musik, bild, no(gillar det inte men självklart ska det alltid vara något som förstör dagen..) och matte! :D:D:D


ha det gött ! 


Kommentarer
Postat av: Soere | the one and only

Fråga gärna något i min Frågestund, du behöver inte ha läst min blogg tidigare, bara en bonus om du gjort ;) det tar nog inte mer än 1 minut att slänga in en fråga, och det har du väll tid till? :) tack i förhand! http://soere.myshowroom.se/fragestund/

2011-08-29 @ 12:29:34
URL: http://www.soere.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0