i can see the floor like i never did before..

haha, asså jag har storstädat mitt rum, därav rubriken ;) fast jo såklart jag har ju städat så jag sätt mitt golv förut.. haha! men jag kom bara på den meningen o det rimmade så ja..
men nu är mitt rum fint iaf!! :D

-

kom hem för en timme sen typ, var ju kvar på sommarskolan i en timme typ för Göteborgs och Mölndals posten var där och interjuvade och fotade några från sommarskolan(jag var en utav dom!) skit pirrigt, visste inte vad jag skulle säga.. haha fast jag fick till en mening iaf!! :D HAHAH sämst.
men ja, så det kommer komma ut i MP(mölndals posten, inte miljö partiet) nästa vecka typ.. och i GP(göteborgsposten) om några veckor typ.. men kommer såklart fota det när jag läst om det själv hehe :) 

Nu ska vi strax äta kräftor och vitlöksbröd(MIN KÄRLEK I LIVET.)
så a, skriver när jag skriver! :D 

Imorgon är det sista dagen utav sommarskolan denna sommaren(men vi kommer ju träffas 1 gång i månaden hela 9an) kommer faktiskt att sakna att åka dit..har varit skit kul, förutom i början för då var det tråkigt för man var så trött och seg men sen igår så var man lite piggare och det var mycket roligare för vi fick börja jobba med matte, svenska o engelska o det var ju bra eftersom man behöver hjälp med det så..!

/ Frida

bild på mig ifrån igår i sommarskolan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0