i want to come back

Godmorgon!
vaknade precis helt självmant, tidigt men ändå.. lika bra det ska ändå upp tidigt hela nästa vecka(alltså imorgon osv..) för jag ska på sommarskola! roligt? nej. För er som inte vet vad sommarskola är(vilket egentligen säger ju säg själv) man går dit ja på sommaren(?) och jobbar med det som man har svårt för i skolan. som tex jag, jag går dit för att jag har dåliga betyg i matte och SO och det behöver jag bättra upp. så därför går jag dit hela nästa vecka för att bli njaa lite bättre på det iaf! (en vecka blir man inte direkt proffs på det, menmen -.-) och veckan efter det har jag ledigt den veckan och sen börjar den ''riktiga'' skolan! detta var vår skolas längsta sommarlov, någonsin -typ. men ändå har det typ sprungit iväg!! det har gåt as fort, men vissa dagar har varit roliga! men det ska bli väldigt skönt att få komma tillbaks till skolan/klassen och få umgås med dom som man älskar varje dag! awesome! :D
för det är ju trots allt sista året tillsammans med min klass(9B som vi blir nu) och jag ska njuta utav varje dag som går!! fast hoppas det går jäääävligt segt, för jag vill inte lämna min klass :( 


-

aja okej buhu. ska äta frukost nu o sen kanske jag hinner träffa jossan en stund innan hon ska dra till sin träning!
men vi hörs senare hörni!! :D
/ Frida

Klass 8B på skolavslutningen ♥  ... ursäkta min vackra min(kan ni se mig förresten) men solen sken som in i helvete!(det ser inte så soligt ut på bilden men bakom fotografen var det en as stor sol som sken rakt in i mina ögon! haha, jossan tycker jag ser ut som en fjortis på den bilden bara för hur min min är..? tack för den! det värmer...

Kommentarer
Postat av: jossan

HHAHAHAHHAHAH de var inte bara för minen ;o HAHHAHAHA

2011-08-07 @ 14:20:18
Postat av: frida

aja men tyst nu jossan!

JAG HATAR FJORTISAR O DÄRAV ÄR JAG INTE EN.

2011-08-07 @ 19:33:07
URL: http://olohfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0