Igår och idag!

Hejhej!
sorry att jag inte bloggat så mycket men jag var ju ute igår o sen när jag kom hem så satt jag inte vid datorn alls.
men iaf, igår träffade jag jossan runt 3 typ, så var vi ute i mölndal lite sen gick vi till åby och då kom jocke ut som ja inte träffat på läänge , han är skit brun det var ju ite alls lika kul när man ser sig själv HAHA(men han har ju varit utomlands, så annars hade jag varit brunare! ;)) vi satt iaf och snackade en stund sen tog jag bussen hem o packade och åt lite mat, sen drog jag hem till hanna sen gick vi ut till bussen med vickan hannas kompis och deras kompis till rådasjön fast jag badade inte, haha! sen åkte vi hem och vi var så sjuuuukt trötta allihopa, så jag och hanna låg i hennes säng o kolla på ''Big mommas - like father like son 3'' den är as rolig!
sen somnade vi haha. o klockan var då typ tolv..? tidigt för mig!
men idag så ska jag snart ut o träffa jossan en stund sen ska jag på bio med mamma, men vet inte riktigt än vilken film, får se! men nä nu får ja ta något att äta innan jag drar ut, vi hörs!! :D
såhär ser jag ut idag!
/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0