it's raining men hallelujah

eller a i wish.

nu har jag kommit hem, var ute med jossan hela dagen idag typ, först var vi ute i mölndal o så började det spöregna så vi tog bussen hem till mig o kolla lite på film och åt o satt vid datorn sen tog vi bussen till åby och var en stund med jocke och hans kompis. sen drog dom och vi satt ute och hade det gött och sedan kom daniella o bahrija o deras kompisar o så gjorde vi inget speciellt, sen drog jag hem o nu tänkte jag kolla runt lite på datorn o sen börja kolla på O.C kanske hehe.. :) 

skriver mer imorgon!

Justde! imorgon om det inte regnar så ska jag med några vänner till Liseberg och se Oscar Linnros, vet inte när han kommer dit men på kvällen antar jag! :D



hahah! gammal bild på mig ifrån typ 7an :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0