live to laugh

ååå va ja älskar att skratta! finns inget bättre än att får världens kramp i magen för man skrattat så mycket..

-
ja, efter jag laddat upp bilderna ifrån Rix FM festivalen så drog jag SNABBT till bussen som kom precis när ja va några meter ifrån hållplatsen - thank god. så mötte jag jossan i mölndal och gick till bokia för att köpa mig en kalender- ja, jag ska bli duktig med min nya kalender (aka almenacka!) o skriva upp det allra viktigaste jag ska komma ihåg, så som läxor, födelsedagar, mm... frida goes from bad girl into good girl! ialla faaaaaaall, sedan kom Daniella o Bahrija och vi satt o tjöta, sedan drog vi och kollade på fässberg när dom spelade match, eller kollade och kollade, jag och jossan satt och dog av garv när daniella och bahrija öppna käften! HAHAHAH fyfan va ja älskar att umgås med dom.. finns inte 1 sekund som man inte skrattar typ.. hahaa fyfaaaaaaaan :D

- nu ska jag checka runt på internet o kolla på alla bloggerskor o se om dom skrivit något mer intressantare än mig(ohja det har dom!) har inte läst deras bloggar på 2 dagar typ, så förhoppningsvis finns det mycket att läsa :P


bild från i lördags, när ja mådde.. sådär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0