oouff

är så jävla trött va, gick o la mig runt 7 imorse, AHAH vi var lite sena med att komma hem, men dom sista timmarna så hade sofia(min kusins tjej) gått o lagt sig o moster med, så det var bara jag, hanna och tobbe(mina kusiner), mamma och tobbes kompis som var uppe, hahaha o det var as läskigt(eller jag tyckte inte det, men dom andra -Hanna, tobbe och mamma..vafan ingen av dom vågade gå någonstans! hahaha ni skulle sätt) för det var typ en flicka som dom sa att dom såg stå i hallen ba jaha hej på dig! haha nä men sen typ kände jag när jag satt i köket att det var någon som stod o kolla på mig men ja var ju inte rädd direkt, men det var väldigt obehagligt..
jaja!
kul var det igår iaf! :D
idag så ska jag träffa jossan, så först ska jag bar hoppa in i duschen ska skynda mig!(mmmmmmmmhm det tror jag också på!) hahaha. o sen ska jag fixa mig sen drar jag ut o träffar jossan, har sååååååååååå mycket att berätta för henne! haha!
vi hörs KANSKE sen, för sen typ vid 17 ska jag till Hanna igen o sova över där hehe :D
/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0