spontan sleepover

Godmorgon på er:)

vaknar halv elva idag, o kollade klart på resten utav filmen jag och jossan såg på igår innan vi deckade..hon sov här inatt. 

-
på dagen åkte mamma och magnus till stan då var jag ensam hemma hela dagen..så min dag bestod mest utav att jag satt vid datorn, eller först iaf.. vid halv fem drog jag till åby o träffade jossan en stund o köpte godis och så träffade vi ju daniella o barre och sedan drog jag hem o kollade klart på lejonkungen! sen gick jag ut och träffade jocke o vi satt och pratade om allt möjligt typ haha. sen träffade vi daniella, barre och jossan så gick vi till jungfru och runt o snackade o så.. sen drog jag och jossan med daniella o barre till mölndal o träffa lite folk o satt o tjöta, sen drog ja o jossan hem till mig o kollade på sucker punch tills vi somnade.. hehe.. idag ska vi inte göra något speciellt, måste träffa jocke så jag kan få tillbaks mitt busskort för han lånade det utav mig igår :P

ha det bäääääst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0