Torsdag 18 augusti

Godmorgon, 

vaknade halv tio idag o trodde jag hade försovit mig. hade nämligen ställt klockan på tio eftersom jag ska tvätta klockan 12.. men när jag vakande o sprang upp för att kolla vad klockan var o visade halv tio då blev jag sur.. fast skit samma lika bra att gå upp tidigt ändå! ;)
har iaf ätit frukost och kollat på tusenbröder! om typ tjugo minuter ska jag ner till tvättstugan och tvätta! sedan ska jag träffa jossan. skulle ju vara med angelica egentligen men hon kunde inte idag så då är jag med jossan istället! och hon har fått en hund! hon skickade bild på den härromdagen och den var så sjukt söt och liten! snacka om att jag kommer vara hemma hos henne 24/7... :D




/ Frida

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv: Nu är dagens gåta uppe igen, tyvärr så var det så länge sen jag hade det sist så jag kommer inte ens ihåg vad svaret var så jag körde igång en ny ist så svara gärna på den :D

2011-08-18 @ 17:29:33
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0