upp klockan halv 7 imorgon! can't wait! oh yes i can..

Har nyss kommit hem från att varit ute me jossan, vi gjorde inget speciellt ba lite girltalk typ..? haha nä men a..
ligger iaf just nu o kollar på One tree hill - säsong 3 avsnitt 14! älskar det avsnittet :D 

-

Imorgon ska jag upp klockan halv sju!! fattar ni hur tidigt det är eller..?! sjukt
aja, men hoppas att sommarskolan gör någon nytta nu då annars är det bara slöseri med tid -.-'
VI HÖRS !
/ Frida

jag har inga ''nya'' bilder så därför lägger jag upp gamla bilder så det inte blir så tråkigt med bara text!
här gick jag i 5an, var då 11 år.. hade precis klippt lugg, hur tänkte jag egentligen..? jag hatade den frisyren så jag gick alltid runt med et hårspänne i håret(alltså med luggen) så det inte skulle synas! fy asså ahahha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0