Fyfan för folk!



Tycker att alla borde ta sig tid till att kolla på den här videon!
Att folk kan vara så känslokalla och patetiska? Mår dom bättre av att mobba andra folk, eller tycker dom det är kul att trycka ner någon annan människa pga att dom kanske ser annorlunda ut, pratar konstigt eller tycker annorlunda?! Vi alla är olika och så är det. Det finns ingen männsika på jorden som är exakt likadan som någon annan.. så varför kan man inte bara låta personen vara istället för att kalla hon/han massa fula saker, slå osv. Fattar inte folk att man förstör någon annans liv när man kränker/mobbar någon annan människa? Jag tror nog aldrig att dom som mobbar tänker att ''tänk om det var jag.. tänk om det var jag som blev kränk och mobbad varje dag'' Hur kul skulle det varit? Inte kul alls skulle jag tro! Mobbning är nog det värsta som finns! Det folk inte fattar är att när man mobbar någon så länge och säger elaka saker till en person så kan det gå så långt så att personen tar livet av sig för att man inte orkar mer.. det finns en förstålse till det också.. men det ska absolut inte behöva gå så lång! Det ska inte ta på än själv över huvudtaget egentligen! Hoppas bara att alla som har det jobbigt i skolan eller hemma är stark nog att stå upp för sig själv och inte bry sig om vad alla andra säger! Och ALLTID prata med någon vuxen som kan göra något åt saken.. Det sorgliga är ju att vissa vuxna bryr sig inte heller så mycket om det och gör ingenting åt sig.. såklart att det blir svårare för än själv att orka. Men till alla er som blir mobbade.. Var starka, oavsätt hur mycket någon/några försöker trycker ner er och får er att må dåligt så bry er inte.. var starka hela tiden och lyssna inte på vad folk säger om er.. visa dom att ni är tusen gånger bättre och starkare än vad dom är! låt INGEN trycka ner er!! Och VAR ER SJÄLVA. För ni är bra precis s Oavsätt om alla andra har sina åsikter om dig(vilket alla har om alla, såklart) så var alltid dig själv.. älska dig själv och visa att du är bäst! ♥♥♥♥

Kolla även på den här videon.. den här mannen är ju helt underbar! 






Kommentarer
Postat av: ToveEvensen

Hej alla sötnosar! :)

kolla in min blogg när jag sjunger, kommentera och följ mig via bloglovin! :)

Jag kommer då göra detsamma!

Säg bara till när ni följer mig, så följer jag er också! :)

MVH Sveriges nya storbloggare! Kyss!

2011-12-04 @ 21:51:14
URL: http://skiteridetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0