Onsdag!

Godmorgon på er! :)

Har inte haft tid till att blogga sen i, söndags eller när den nu var jag senast bloggade!

Igår var jag iaf på en förelsäsning med min mentor och alla andra mentor par(mentor elever och mentor par). föreläsningen handlade om hur man ska tänka mer posetivt och höja sitt självförtroende osv..! det var en väldigt bra föreläsning, kanske lite lång(halv sex till halv åtta) men det gick ändå rätt så fort! :D
När jag kom hem efter det så kollade jag på desperete housewives o sedan gick jag o la mig!


Idag ska vi ha en såkallad friluftsdag alla i högstadiet! och då ska man ha valt 2 aktiviteter som man vill ha(en på förmiddagen och en på eftermiddagen). Jag valde först bowling klockan 10 och sen badminton typ halv tolv eller när de var! samma som förra året, för jag älskar dom två haha! :D 
aja, måste göra mig iordning o äta o så nu, vi hörs senare! <3


en gammal bild på mig under mattelektionen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0