söndags mys!!

ååå denna söndagen har varit riktigt go! 
har varit hemma hos mig med jossan heeeela dagen lång! söndagar är as tråkiga det står jag för, men idag var det en sån riktig slapp dag! vi har lyssnat på musik, spelat wordfeud, suttit vid datorn och kollat på film hela dagen! och så har vi bakat kladdkaka! så sjukt gott va!! ;)

Nyss så kollade vi på justin bieber - never say never. båda har sätt den på bio förut men det var ju längesen och vi kände för att se på sötnosen justin så varför inte se den igen..? ;) 
Nu kollar vi på 8 mile som vi också sätt för några veckor sen i skolan.. men haha ja ville se snyggingen eminem som även är min idol så varför inte se den igen..? ;) haha! 

aja, imorgon har vi musikprov andra lektion på morgonen och jag den smarte tjejen har ju glömt musikhäftet som man ska läsa på i skolan.. men som jag hela tiden envisat med mig jossan att jag har den hemma! så irriterande.. hoppas det går bra ändå!? hahaha -.-

Vi hörs imorgon! 

(på tal om justin bieber) 
haha, bjuder på en video på mig och jocke i somras när vi ''sjunger'' till justin bieber - baby!



(den är uppochnerpå ja vet men jossan är sämst på att filma)

Kommentarer
Postat av: izabella

Fin blogg

2011-12-04 @ 20:26:08
URL: http://iizabellaeriksson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0