Dom tar kål på mig..

hallå alla fina människor där ute!

fjärde dagen på min prao denna veckan!
vart en väldigt rörig dag med många barn springandes runt benen på än!
man blir så trött när man kommer hem, ja menar jag har aldrig varit så trött när jag kommer hem ifrån skolan, fast det är ju i och för sig en annan sak när man jobbar i en förskoleklass med små 6åringar som springer runt och gapar och allt..!
haha men så söta är dom va!
iaf, efter jag slutade runt halv tre idag(slutar alltid 15.00 men fick sluta tidigare) så kom jag hem och packade till min pappa, sen åkte jag med bästa josse till mölndal(jag vet att du läser detta, nu är du stolt va?!) haha ;) så skulle jag köpa present till min vän Emelie som ska ha fest imorgon! *längtar* efter jag hittat en fin present gick vi runt en liten stund i mölndal tills min pappa kom och körde hem henne och sen åkte vi till Lindome. när vi kom hem åt jag pannkakor och sen satte jag mig här vid datorn, nu kollar vi också på Halloween 4 , fy va läskig den är säger jag bara!
imorgon är det sista dagen för denna veckan på praoen! sen är det bara nästa vecka kvar och sen ska jag tillbaka till min skola igen, kommer kännas väldigt konstigt!
men aja
ha det så bra så skriver jag mer i helgen hoppas jag, ifall jag har tillgång till en dator!

Kommentarer
Postat av: angelicaaaaaaa

Haaaaaaaj bästaste frida ! du får smsa mig när du vet om vi kunde göra något på lördag, söndag?! (L)

love u

2011-02-24 @ 22:59:48
URL: http://twiledotwiledi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0