film sen dejta kudden!

Visst är det härligt att bara sitta i sin säng och kolla på tv och film? Min säng är så härlig att sova i! Haha okej, ska skriva annat nu. Är helt död nu känns det som! Mina ögon håller på att slockna, fast jag inte ens är trött? Hur är det möjligt..? Aja. Kollar på tv nu på något program på tv6 men ska sätta på en film nu och sen sova! Idag har varit en skön dag. Tur det.. Imon är det den sista lediga dagen innan måndagen, då jag ska praoa! Det ska bli kul, jag ska ju praoa som förskolelärare och jag tror det kommer bli kul, speciellt eftersom jag älskar barn! Dom är ju så söta och livliga! Haha:D nä men nu ska jag hitta en film och sen dejta min kudde! Godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0