Första dagen på jobbet..

Shoo! Vad händer? Själv sitter jag och kollar på tv ska zappa runt lite på kanalerna tills jag hittar något intressant att kolla på! Idag var det första dagen på jobbet(jag praoar ju) som förskolelärare på förmiddagen och sedan på eftermiddagen var jag i fritidset och jobbade eller vad man ska kalla det, jag gjorde inget speciellt satt mest och stirrade ut genom fönstret och målade en teckning som jag sedan gav till en tjej i förskolan, haha. På förmiddagen började ja halv nio och då hjälpte jag till med sexårsgruppen med min handledare beatrice, hon är jätte snäll! Jag satt och spelade kort med några barn, vi spelade bla skit gubbe om någon vet vad det är?:D Jag slutade klockan halv tre ungefär. Kom hem och diskade duktiga mig! Sedan åt jag tacos med familjen och kollade sedan på tusen gånger starkare, igen..för typ fjärde gången? Tröttnar aldrig. Dels för att sveriges snyggaste kille är med eller vadå sveriges? VÄRLDENS jag skojar inte - Charlie gustafsson. :$ Jag och angelica är typ helt galna, vi typ dör varje gång vi ser honom på bild/film. Bokstavligen inte friska på hög nivå! Men åh han är 19..! Varför?! Iallafall, ska sluta skriva om honom nu och kolla på tv nu! Haha, detta är absolut inte kul..! Sov gott, :D /Frida

Kommentarer
Postat av: angelica chalire älskaren olsson (a)

ååååh dööööööör !

hela mattelektionen så hade jag på musik och satt och kollade på en bild på honom :$ (LL)

2011-02-22 @ 22:51:30
URL: http://twiledotwiledi.blogg.se/
Postat av: frida

a du! S N Y G G A S T E är hans namn ! (L)

2011-02-24 @ 19:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0