Godmorgon på er !

godmorgon på er, vaknade för ca tio minuter sen. självmant!
hur är det möjligt? jag har varit jätte trött denna veckan och ändå vaknar jag vid nio.. inte kul eftersom jag fortfarande är väldigt trött!

igårkväll var jag ju på födelsedagsfest hos Emelie. det var jättekul.. vi kollade på saw 3 usch va äcklig den var.
sedan umgicks vi och skratta typ.. sen kom jag hem till pappa igen och då kollade vi på grown ups, fast ja, jag såg inte ens klart den jag såg tio minuter typ sen var jag tvungen att gå och sova för jag höll på att somna framför filmen, haha. idag så ska jag förhoppningsvis träffa Angelica ifall pappa låter mig hehe. och imon kommer jag hem till mamma igen! ska kolla runt lite på datorn nu och sen äta frukost..
ha en bra lördag!


/ frida  








Kommentarer
Postat av: marina

hur är det? :)

2011-02-26 @ 14:44:39
URL: http://marinapalme.blogg.se/
Postat av: frida

jo tack, det är fin fint! hur är det själv? :D

2011-02-27 @ 00:43:22
URL: http://olohfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0