Lindsay Lohan

En av mina stora idoler är Lindsay Lohan. Hon är sån sjukt bra skådespelerska och sångerska! jag fick reda på att hon kunde sjunga i hennes film ''Freaky Friday'' men fick reda på för nåt årsen att hon har låtar! jag lyssnar på henne jätte ofta, för hon har sån fin och speciell röst. Hon har haft det väldigt svårt och jobbigt den senaste tiden. Och jag hoppas hon kommer bli bättre och börjar spela in massor av nya filmer för jag älskar att se henne i filmer för hon är en sån bra skådespelerska. En av mina favorit filmer med henne är ''Georgia rule'', hon har en jätte bra roll i den filmen som hon verkligen passar till. Utav hennes låtar har jag flera favoriter, men hon har inte gjort så många. Men två av mina favorit låtar hon gjort heter ''Confessions of a broken heart'' och ''Stuck''. Stuck hörde jag faktiskt för första gången i tisdags och älskar den stort! och Confessions of a broken heart hörde jag för länge sen typ då den kom ut och älskar den jätte mycket för det är en låt som jag känner igen mig i väldigt mycket.
Så, någon mer än jag som har Lindsay Lohan som sin idol? Eller bara någon som gillar henne? Vilken är eran favorit film med Lindsay..?


















Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller med dig om att hon är en superstar :)

hon är riktigt begåvad.

Synd att det hon skall ha så mycket problem privat.

2011-02-19 @ 17:23:08
URL: http://mammanannabell.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja det är synd. Men begåvad är hon ja!

2011-02-19 @ 23:47:37
URL: http://olohfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0