Nu drar jag mig snart iväg!

hejhopp!
Nu är jag helt färdig till festen.
väntar bara på att pappa ska bli klar så han och annelie kan köra mig till mölndal där jag ska möta upp dom andra så ska vi ta bussen tillsammans till festen..!
slutade klockan 11.45 idag, gött!
väldigt lugn dag faktiskt, så det var kul :D
men på måndag börjar galenskaperna igen, heeeela nästa vecka..gud asså jag orkar inte ens tänka på att jag kommer somna varje minut när jag är där, haha. imorgon kanske jag träffar angelica bästis! hoppashoppas.. annars får ska jag bara vara hemma hos pappa och göra ingenting typ.. kul.
ska dra mig iväg snart så ja..
ha en kul fredagskväll! ♥

Kommentarer
Postat av: angelica

Jag kan göra något imorgon så du får smsa mig om du också kan :-D<3

2011-02-25 @ 20:30:46
URL: http://twiledotwiledi.nlogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0