sometimes i wish that it could all be like when it was perfect

hejhopp.
virus i datorn - anledningen till varför jag inte kunnat blogga..
vet jag kommer med nya bortförklaringar varje gång hihi.. men nu är det faktiskt sant..!
men jag är iallafall hemma hos min pappa. där det finns en dator, jeey! så nu ska jag troligtvis uppdatera under hela helgen!
idag var det den sista dagen i skolan, eller ja såklart, det är ju helg? Men det var sista skoldagen på 3 veckor nu, för nästa vecka är det sportlov, och dom två veckorna efter det(v. 8-9) så har jag prao i min gamla skola som förskolelärare, ska bli riktigt kul faktiskt. och eftersom att jag ska praoa i skolan, så får jag äta gratis i bamban, yeääh..! och rovia ska praoa med mig där också, fast i årskurs ett.
har inte så mycket mer att berätta, mer än att just nu väntar jag på jasmine som ska komma hit, saknat den tjejen inte träffat henne faktiskt sen vi kom hem ifrån sälen! så det var ju ett litet tag sen..
ska glo vidare på internet nu - skriver imorgon.
puss frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0