20 saker ni inte visste om frida olofsson ;)

 

Jag är rädd för: spindlar, clowner & mörka trappuppgångar
Den värsta känslan är: att vara kär i någon som inte är kär i än själv..
Den bästa känslan är: att vara kär!
Jag är bäst på:  prata
Jag är sämst på: Att ha självförtroende
Om jag va ett djur skulle jag vara: fågel haha
Min mobiltelefon är: svart/röd och liten
När jag vaknar på morgonen: går jag på toa HAHA
Just nu tänker jag på: han
Bebisar är: Det sötaste som finns!

 
Jag pratar: mycket
Jag avskyr när folk: ljuger, kräver uppmärksamhet hela tiden och snackar skit
Min bästa vän är: Angelica♥
Min första vän heter: Josefine♥

När jag borstar tänderna: Så tittar jag mig alltid i spegeln..
När jag lagar mat: ställer jag tusen frågor om hur jag ska göra
Jag tänder på: killars ögon, mage & armar(?)

Kommentarer
Postat av: angelica ♥

aw älskar dig frida! <3 du betyder allt & lite till

2011-01-06 @ 02:32:09
URL: http://twiledotwiledi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0