Ben&Jerry time!

vet att jag har vart dålig med uppdateringen denna helgen, men har inte haft tillgång till datorn,
så nu bloggar jag snabbt ist..!
i fredags var jag med angelica och vi kollade på ''halloween'' svin läskig! usch, bland dom läskigaste jag sätt..!
sen efter det åt vi kyckling(mums..!) och kollade på let's dance, haha anders bagge är ju sötast!
sen runt tio tiden åkte hon hem :(
igår åkte jag hem till min kusin och sov där, vi spelade ''Mario cart'' och sedan kollade vi på ''John tucker must die'' skit bra film! har sätt den förut, fast det var ett år sedan eller så..
iaf, idag kom jag hem vi fyra tiden typ. så satte jag mig vid datorn, kollat på tv och så bara slappat hemma..!
och nu ska jag äta ben&jerrys och kolla på ''the big bang theory'' en av mina favorit program, haha dom är as roliga! Howard är nog den roligaste..!

aja, på tisdag börjar skolan igen! inte så kul, för nu blir det att gå upp tidigt på morgonen igen..! fast lite kul att få träffa alla igen, men snart är det väl ''sport'' lov ? aja ska inte skriva mer nu!

puuussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0