hejhej !

hej ,
har varit så sjukt trött och seg dom senaste dagarna nu så har inte haft någon ork att blogga alls..!
men nu är jag tillbaka! (hoppas jag)

haha,
i helgen var jag ju hemma hos min pappa och på lördagen åkte vi ju hem till min farmor och firade min farbrors födelsedag där, det var ju kul att få träffa min släkt o så..
sen efter vi varit där några timmar så åkte jag, pappa och min kusin daniella hem till pappa och så sov hon över så kollade vi på film och åt chips!
sen på söndagen kollade vi på farsan, as bra! sen åkte jag hem och kollade på tv och åt glass...
i måndags hände ingenting speciellt skola somvanligt och idag var det samma sak, har precis ätit och ska snart åka och handla med familjen och efter det ska vi köpa sånt gum kort till friskis & svettis, haha! ajaa, skriver imorgon för idag kommer jag nog inte orka blogga mer får se..! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0