hemma hos pappa

godmorgon!
igår var jag på bio med angelica.. och såg ''Meet the family-Little fockers'' den var jätte rolig i vissa scener, speciellt i slutet när han greg''Ben stiller'' skulle hålla tal om svin svärfar jack''robert de niro'' så hade dom gjort en remix på det, det var svin kul och jag angelica skrattade skit mycket. innan det så var vi i nordstan så åt vi på ''Lydia´s Diner'' ett buffé ställe. man fick äta hur mycket man orka för 100kr, har ätit där flera gånger innan och man blir alltid lika mätt efter ba en portion..! hur god mat somhelst.. ät där! det ligger i femman i nordstan. sen efter det gick vi till gina tricot så köpte jag två likadana koftor ni vet en sån grå kofta som jag köpte förr förra veckan..? nu köpte jag en rosa och en svart .. för 100 kr st! ba för det var typ halva priset på dom..! så det var ju bra.
sen gick vi och hämtade ut biljetterna och så gick vi till willy's och handla dricka och godis och så .. sen gick vi tillbaka till bion och satte oss inne i salen. efter filmen (23:10) så hämtade pappa oss och körde hem angelica, hon skulle egentligen sova över men hon kunde inte för hon var tvungen att vara hemma vid halv tolv imorgon så då var det ingen idé för då skulle hon behövt åka hem jätte tidigt. idag fyller min farbror år så då ska jag och pappa dit och fira han tror jag. sen vet jag inte vad jag ska göra eftersom jasmine är inte här för hon är hos sin pappa. så då är det bara jag och pappa hemma för annelie jobbar så ja får se vad jag ska göra, kolla på film säkert.. -.-
nu ska vi kolla på någon film vet inte vilken än, ska se va det finns för någon.. hörs sen efter filmen kanske..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0