Lite om mig..

FAVORITERNA

Glass: Ben and Jerrys chocolate fudge brownie
Musik: rihanna ''what's my name, john mayer ''free fallin'', richard markx ''right here waiting'', rihanna ''who's that chick'' o massa fler!
Färg: rosa, svart, vit & grå
Film: sorority row, stand by me, the pursuit o happiness o massa fler!
Språk: amerikanska
Länder: USA, Egypten, Spanien & Grekland
Städer: Göteborg, Hurgada
Skolämne: Idrott, Engelska & Bild
Mat: kyckling, tacos & julmat!
Sport: Handboll, Cheerleading
Såpa: Jersey shore
Tv Program: Desperete housewives, vänner, how i met your mother, scrubs och massa mer!
Efterrätt: kladdkaka, paj
Band: The script, 30 secounds to mars, all american rejects, The fray, The pretty reckless
Idol: Katy Perry, Megan fox, Rihanna, Lindsay Lohan ;)
Klädesplagg: svarta leggins, tröja, kofta, klänningar & shorts
Affär: Gina T, BikBok, H&M, mm
Kex: haha fan vet jag
Chips: sourcreme, pringles(de gröna)
Läsk: Pepis Max
Drink: 
Bil: Range Rouver
Egenskap hos annan människa: snäll, rolig, lojal, pålitlig, omtänksam
Modell: Jessica Alba

Saker jag hatar:

Språk: engelska, fyfan vad jag hatar deras dialekt! 
Skolämne: So utan tvekan..!
Mat: ärtsoppa, spenatsoppa, mm
Affär: Hatar inga affärer direkt men JC bla hittar jag aldrig någonting på.
Artist: Jag hatar ingen.
Tv Program: förkväll, o massa fler men kommer inte på just nu
Filmer:
Egenskap hos annan människa: Jag hatar när människor ljuger, skryter, kräver uppmärksamhet, snackar skit, olojal, opålitlig och jag kan sitta här och skriva ner hur mycket som helst men detta är några av de saker jag hatar hos folk!



en bild på mig ifrån julafton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0