Onsdag, 19 januari

hej på er!

känner mig helt trött och slö
så himla jobbigt! varför ska man göra det för ?
iaf , vart i stan efter skolan idag och träffade anna min mentor.. vi gick till Café Garbo och fikade..!
jag tog en morotskaka och en cola ligtht, morotskakan var sådär god..
sen satt vi och pratade i typ 1 timme om vad vi ska göra när vi träffas och så sen efter det tog jag bussen hem och mötte rovia, så gick vi till västerbergsskolan(våran gamla skola) och frågade efter praoplats på deras fritids eller i klassen.. och hon skulle ringa oss imon antar jag och säga ifall vi fick praoplats där eller inte. sen gick vi till pizzerian här i bifrost också och frågade haha som ''backup'' ifall vi inte får praoplats på västerbergsskolan. efter det gick jag hem och åt och gjorde läxor och nu ligger jag i sängen och kollar på ''Bringing down the house'' vet inte vad det är för någon film, men komedi antar jag..?
ska platta håret också det ser ut som ett bombnedslag i håret.. brukar dock inte platta håret så ofta eftersom det slitar skit mycket på det.. men ibland är det ett MÅSTE pga lidandet ja har dagen lång när det är katastrof-hår..!
haha nog om det!
sov så gott alla där ute  !



haha, i början av 8an! såhär ser alltså jag ut när ja sitter i korridoren efter låånga timmars lektioner när ja drar en relax med klassen på rasterna..!

Kommentarer
Postat av: angelica & klara

Nu är deltagarna uppe inför "veckans blogg" så nu får du samla in så mycket röster som möjligt!

Lycka till <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0