så otroligt omoget..

hejhej!
min data hemma eller ja min mammas dator har fått virus, anledningen till varför ja inte bloggat..!
nu sitter ja vid jossans dator och bloggar.. sov hos henne igår skit kul! först var vi med greta sen vid tio drog hon hem så tråkig som hon är.. nä men hon skulle ha match idag så därför kunde hon inte sova över.. :(
idag ska ja o jossan på gretas match och kolla(hon spelar handboll) så lycka till bästa greta! :D
igår kväll/natt whatever, så vart de någon som hackat sig in på gretas facebook.. så omoget, och börjat skriva massa om mig och en annan..? vem gör något sånt.. antagligen någon barnslig..! ja menar de va ju gretas facebook så blandar personen in mig.. och skriver massa usch nä sånt gillar ja inte..! och vi vet att det är någon vän till oss som känner oss. efter det som den skrev.. fattar ba inte varför man vill förstöra för andra, vad tjänar man på det?
aja..! ska inte snacka mer om det.. efter matchen ska ja väl antagligen hem och sen träna med mamma. har fortfarande träningsvärk efter träningen i torsdags..! hur är det möjligt? ska göra i ordning mig nu för nu kommer greta hit så ska vi käka frulle sen drar vi iväg till hennes match..!
bloggar när ja har tillgång till en dator..!
haha en väääldigt gammal bild, 6an..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0