svar på tal + lite bilder ifrån sälen

Fick en frågan i mitt förra inlägg ''hem till göteborg imon''  om vart det är jag har varit någonstans

Jag har vart i sälen - kläppen i en vecka! har skrivit om det i några inlägg längre ner..
så ja där fick du svar! :)

lägger upp några bilder ifrån sälen oxå

3 fina utsikter över fjällen!

1.

2.

3.


en bild ifrån våran ''spa kväll'' som vi hade, jasmine, daniella & jag!





och sist en bild på daniella, mig och jasmine i bilen påväg till sälen!
skrev ju ett inlägg från mobilen när vi satt i bilen påväg dit och då skulle jag även ladda upp den bilden men det funkade inte..? så nu får ni se den haha, är helt osminkad och skit trött så hoppas jag inte skrämmer upp er..!

PS. vilken bild utav utsikterna tyckte ni var finast? själv tyckte jag 1an!! jätte fin utsikt precis innan jag skulle åka ner för den backen så ser jag värsta fina solen och det gjorde så bilden blev ännu finare så jag kände att jag var tvungen att fota det, med min dåliga mobilkamera menmen,
kommentera gärna vilken ni tyckte var finast, skulle varit kul att veta!


Kommentarer
Postat av: angelica ♥

1:an tycker jag med :)<3

2011-01-03 @ 14:40:13
URL: http://twiledotwiledi.blogg.se/
Postat av: daniella

1 tycker jag

2011-01-03 @ 23:45:43
Postat av: frida

ja visst är den!

2011-01-04 @ 00:19:01
Postat av: LINNÉA

Jag tycker att 2an var väldigt fin.

2011-01-05 @ 01:53:59
URL: http://kavajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0