- läs!

60 FRÅGOR & 60 SVAR

1. Hur gammal är du om fem år?
20.

2. Vem var den sista du träffade?
Jossan
3. Hur lång är du?

166 cm

4. Vilken var den senaste film du sett?
Tsatziki - morsan och polisen

5. Vem ringde du senast?
Mamma.

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
Gah ! Omg, ring mig :) till jossan

7. Var är dagens planer?
kanske film och sen sova

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
smsa, fast ibland om man har mycket att snacka om så är de bättre att ringa!

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
haha

10. När såg du senast din mamma?
Några timmar sen

11. Vilken ögonfärg har du?
Blåa

12. När vaknade du idag?
11.00 typ

13. Har du någon gång hittat en katt?
men va ? haha vadå man ser la en katt varje dag typ

14. Vilken är din favoritplats?
Mölndal

15. Vilken plats föredrar du minst?
Bifrost

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
I Hoollywood där ja lever mitt liv som skådespelerska! haha nädå, men man kan ju alltid drömma..?

17. Vad skrämde dig som barn?
Clowner.

18. Vem fick dig att skratta senast?
Daniella

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Jag är för ung för att ens förstå vad det betyder!

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär, men snart bärbar!

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
två som jag sover med, annars 7 typ

23. Hur många landskap har du bott i?
1 - Sverige.

24. Har du någon gång spytt på fyllan?
Nej.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota.

26. Är du social?
Ja

27. Vilken är din favoritglass?
Twister, Ben&Jerry och piggelin

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?

shoppa, åka utomlands och sen shoppa!

29. Tycker du om Kinamat?
Ja
30. Tycker du om kaffe?

Ibland

31. Vad dricker du till frukost?
Juice, mjölk.

32. Sover du på någon särskild sida?
höger sida

33. Kan du spela poker?
Nej.

34. Tycker du om att mysa?
Absolut.

35. Är du en beroendemänniska?
av serier, ja!

36. Känner du någon med samma födelsemånad som din?
ja, jockeeeeeeeee! :D

37. Vill du ha barn?
HAHA, ohja, fråga bara mina vänner!!

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
nej

40. Föredrar du havet eller en pool?
båda

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder.

42. Äger du dyra smycken?
a ett halsband

43. Har du någon gång testat att röka?
ja

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Marabou daim

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Daniella o sen massa mer

46. Välj ett ärr på din kropp?
min överläpp typ..

47. Vad har du för ringsignal?
just nu har jag Swedish House Mafia - save the world(tonight) fast jag byter typ varje månad..

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?

nej

49. Flirtar du mycket?
nej

50. Vart togs din profilbild för din blogg?
i mitt klassrum i skolan

51. Kan du byta olja på bilen?
nej

52. Har du fått fortkörningsböter?
Har inte ens körkort, så nej.

53. Vilken var den senaste bok du läste?
kommer inte ihåg

54. Läser du dagstidningen?
nej, men FRIDA-tidning

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
FRIDA-tidning

56. Dansar du i bilen?
Nej.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Nrj tror jag.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
vilka filmer ja ville magnus skulle ladda ner till moi

59. När var du i kyrkan senast?

18 juni på mamma och magnus bröllop

60. Vilka personer utmanar du?

dig.

/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0