blev ingen frölunda torg idag.. :(

blev ingen frölunda torg för min del idag.. jag skulle ju dit med Jossan egentligen, men hon höll på att slinga sitt hår o så, så vi hann inte dit. men vi ska dit imorgon istället och då hänger alexandra på!

Idag har jag iaf umgåts med familjen och grillat ute på gården, mysigt! sen vid kvart i sju åkte jag till mölndal med Jossan där vi satt inne på en gård och pratade.. sen mötte vi ett gäng folk, som vi satt och snackade med o sen åkte vi till kållered o träffa hennes bror för Jossan skulle hämta något. sen åkte vi tillbaks o var med samma folk igen..! och kan säga att vi hade JÄVLA roligt!! hahaha ''det borde finnas en biggest loser för hundar, men då hade nog vågen spruckit för min hund'' HAHAHAHAHAHA!

nu tänkte ja spela lite SIMS som ja inte spelat på flera år! haha, kalla mig barnslig om ni vill men som sagt, alla har ett barn inom sig..! men det fan tvär kul! :o

haha, ha det bra!

/ frida

gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0