efterlängtad dag!

Godmorgon på er!

har precis kollat klart på ''våra bästa år''. haha när ja var mindre var ja verkligen besatt utav det..o nu när det är sommarlov så tittar ja på det varje morgon(det börjar ju 10.20) så då får jag ju passa på! ;)

nu ska jag börja fixa mig, hoppa in i en snabb dusch o lite så.. för senare ska jag åka hem till angelica! :D:D as glad, har inte träffat henne på en månad om inte mer..? :s aja! sjukt längesen iaf!

måste bara vänta tills hon vaknat(o det kan ju ta ett tag-.-') så vi kan bestämma när vi ska ses.. o ja kanske ska sova hos henne också, får se på det! ;)

skriver mer sen!

/ frida


bild från sommaren 2009! saknar som fan! ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0