förlåååååååååt

vet att jag inte uppdaterat på typ två dagar nu! men det är bara för att det inte gick?! jag var ju inne på min systers mobil och jag kom in på blogg.se o allt, men det enda som gick att skriva var en rubrik..? hmm, haha ajja! men nu kör jag igång!!

det har varit två fina dagar i björkö, eller i tisdags när vi kom ner dit så var det inget fint väder alls, men igår och idag har det varit helt underbart väder! har tillomed fått färg! :D

aja, har inte så mycket att skriva om så visar bilder!
men nu har jag iaf kommit hem, fast resten av familjen är fortfarande kvar ute på björkö, men jag orkade inte vara där mer hehe, så jag åkte hem istället! senare ska jag träffa jossan också! får se vad vi hittar på, UTE ska vi iaf vara :o

Lyssna på denna låten medans ni kollar på bilderna, den är så sjukt uppiggande!! :D


KT Tunstall - Suddenly i see



snygg bonnebränna jag har fått va..? -.-

jag när vi skulle åka hemifrån till björkö i tisdags!

här sätter magnus upp tältet! AHHAHA ser ni hans min eller? detta är då hans ''riktiga jag'' :D

magnus systers hund Luna! så söt va..

härlig bild va?:D


Vi firade min systers födelsedag(fast hon fyller år på lördag)


hahah såsööt min syster läser min FRIDA-tidning i sin onepiece som hon fick! :D


/ Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0