hemma från södra!

åhhhh va trött ja är,  skjut mig eller något !

har iaf haft en rolig dag med ett gäng vänner. det var jag, jossan, greta, alex & julia!
först åkte ja till jossan så hoppade vi på bussen som julia satt i så åkte vi till mölndal för julia skulle köpa jordgubbar! sen tog vi bussen till södra långvattnet och träffade greta och alex där! och där var vi i några timmar o badade, o en stund senare kom jocke och dala dit o badade o så..!
sen tog jag, jossan, julia, dala och jocke bussen till mölndal(alex och greta tog alex moppe till donken) o sen från mölndal åkte jag, jossan och julia till donken(McDonalds) och åt o sen tog jag bussen hem för ja var så jävla trött, seriöst.. mina ögon håller på o slockna snart -.-'

igår skulle ja egentligen till min pappa men det hände lite så åkte inte dit..så istället följde jag med mamma och magnus till moster o åt middag o ''firade'' deras bröllopsdag! sen var ja med greta o jossan, vi var i maxi o handla först, sen drog vi till åby och träffade alex o julia..sen var vi uppe på skolans tak i typ en timme..? sen åkte jag hem vid elva till moster o var där tills mamma och ja gick hem halv 4 på morgonen, snacka om att ja var trött! haha.. skulle egentligen upp klockan halv elva imorse för vi skulle till södra vid halv tolv, så jag skulle ta bussen till jossan o sen till södra, men när klockan ringde halv elva, så smsade jossan mig o fråga om vi skulle skita i att bada eftersom de inte var så fint väder(helt grått o mulet var det) så först skulle vi inte göra det.. men sen så åkte vi dit ändå för de blev finare väder! haha :D


bilder från igår:

så går det när greta ska hålla i godispåsen..!

mobbad bild, bjuder på den!

naw greta!

bilder från idag:

/frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0